HTML

Poker és minden más

Poker, bulik, haverok + szó lesz itt mindenről!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.05.06. 12:39 Dracoo

Fenn a János hegyen, nyílik már a.......

2009-05-06 Budapest

Holla!

Tegnap este még írni akartam ide, de aztán elszaladt az idő meg olyan fél éjfél felé gyakorlatilag beájultam az ágyba. Na igen a futóedzés a hegyen megtette a hatását, nem kellett hogy fejbe verjen az álommanó:D:D Így sikerült kb 6-7 órát aludnom ami egész jó az elmúlt időszakhoz képest, igaz reggel ennek ellenére alig bírtam kimászni az ágyból. Ja és még tegnap csak nem is söröztem, pedig mostanában azért leküldök elég gyakran 1-2 dobozzal, na ezek után merje még valaki azt állítani, hogy alkoholista vagyok:)

Pokerezni tegnap nem pokereztem, már akkor bealudtam majdnem mikor spanom átjött, hogy segítsek neki elküldeni az iratainak a scanjait mert holmi galád pokeres ügyfélszolgálat képes volt neki bekérni....Jut eszembe nekem is bekérték el is küldtem, vissza is jeleztek hogy nem tisztán láthatóak rajtuk az adatok. Persze értem én a viccet csak kurvára nem szeretem, főleg mikor ezt akkor játszák el, mikor kikérek némi pénzmagot, kurva érdekes, befizetésnél még egyszer sem kértek semmit......Átugrottam ide a szomszédba a copy-ba, hogy ugyan már scanneljenek vmi álomszépet ezeknek a moronoknak, csaj meg elküldte emailben, legalábbis erősen bízom benne mert eddig nem jött semmi, még várok egy órát és, ha addig sem áll változás az ügyben átmegyek és felgyújtom az egész pucerájt...

Háh, csajok:DD Edzőm mondta érdemes nyáron is feljárni a Normafához futni mert szinte csak lányok járnak oda fel meg ott bandáznak az erdőben...thx the information, azt hiszem jópárszor ellátogatok majd oda futásügyileg, amúgy is kell egy kis változatosság mert a Margit-szigetet már egy kissé unom. Na meg az sem lenne utolsó ha haverokkal felpakolnánk némi alkoholt és felmennénk kicsit lazítani meg piázgatni a természetbe..

Ja igen, befizettem 1 hónapra egy nemzetközi viszonylatban is elismert poker oktató oldalra, tegnap nagy hirtelen meg is akartam nézni egy videot, de mint említettem kissé ki voltam ütve meg asszem még talán be is aludtam a laptop előtt, a vásárolt redbullt meg olyan holt fáradtan már nem akartam ellőni jó lesz az még mára:):)

Szebb jövőt!

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dracoo.blog.hu/api/trackback/id/tr31106000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása