HTML

Poker és minden más

Poker, bulik, haverok + szó lesz itt mindenről!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.05.11. 10:52 Dracoo

Weekend accomplished

2009-05-11Budapest

Sziasztok!

 

Kicsit rég írtam ide, ennek igazából az volt az oka, hogy a hétvégét végigittam/buliztam/pokereztem. Kezdődött pénteken azzal, hogy az MH (miniszterelnöki hivatal) szervezésében, mint ösztöndíjas foglalkoztatott, az önkormányzati minisztériumban kellett részt vennem egy előadássorozaton. Kellett mert kötelező, még jó hogy ismerősöm szervezi, kérdeztem is mit kap aki nem megy el, nem meglepő módon semmit. Na a lényeg hogy atomunalmas volt, de volt pár jó csaj meg délben vége az egésznek, szal inkább az mint a munkahelyen poshadni.

Első szünetben úgy éreztem szükségem van egy kávé shotra vagy rövid időn belül elszundítok az első sorban, mondtam havernak ugyan mutassa már meg hol a büfé vagy valami automata, meg kísérjen is el, mert nagyon nem szeretném, hogy a kormányőrök vmi terroristának nézzenek és rövid úton pofán vágjanak mer mit mászkálok én ott. Mondta van büfé de egy haverjai is itt dolgozik akihez felmegyünk azt az majd ad kávét. El is indultunk, erre odajön 3 csaj (amiből 2 vállalható:D), hogy ugyan hallották büféről beszélünk, igazán megmutathatnánk hol van. Hát hóóógyne, persze megmutatjuk majd haverom vezet minket. Elég kalandos úton jutottunk el a büfébe, egy biztos ennél az épületnél zavarosabb labirintust még nem terveztek, de komolyan megmondom biztosra vettem nem fogunk visszatalálni, de a csajok sem fognak:D Mikor kb a 3. liftbe szálltunk, már láttam az arcukon a félelmet, meg is jegyeztem most már végetek van viszünk vallatni titeket. A kis barna csaj fél mosollyal meg is kérdezte na és mit kell bevallanunk, én meg rá is vágtam mindent de leginkább a telefonszámod, mondta azt nem de, ha 2 hét múlva megint jövök előadásra és megint megmutatom neki hol a büfé elgondolkodik rajta:D Mondtam neki oké, csak aztán nehogy ne jöjjek mert akkor 100% el fog veszni....

Csajokat ott hagytuk a büfében és elindultunk megkeresni spanom haverjának irodáját, de úgy eltévedtünk hogy az valami kegyetlen még "jó", hogy elvileg olyannal voltam aki ismeri a helyet:D Egy kedves hölgy aki ott dolgozott, útba igazított minket és megannyi kaland után végre elnyertük megérdemelt finom életerőt adó kávénkat. Mire visszaértünk persze vége volt rég a szünetnek, mentek az előadások, de persze lemaradni az égvilágon nem maradtunk le semmi fontosról. A csajok akiket elkísértünk meg már ott ültek benn, igazából nem tudom, hogy találtak vissza, nekem tuti nem ment volna. El is gondolkodtam azon, hogy biztos van az épületben olyan ember aki 1972 óta bolyong és nem találja a kijáratot...hm hát igen a kialvatlanság hülyeséget szül:D Délben húztam enni aztán haza(üres volt a kéró, lakótársaim hazamentek) és kezdtem tolni a pokert, toltam is vagy 20 percig mikor is egyik kedves ismerősöm jelezte nézhetnénk valami filmet nálam mert pont ráér délután és mivel pont csajról volt szó nem mondhattam nemet:D.

Este aztán ő hazament, de volt váltás, egyik haverom aki 8 üveg borral állított be, meg öcsém aki mivel fenn maradt Pesten gondolta átjön kicsit romlani. Kb. reggel 4ig fennvoltunk, toltuk a pokert meg a FIFA-t felváltva, a 8 bor is elég szépen kopott szal a hangulatra se lehetett panasz.

Szombaton 11kor már fenn voltam, főztem krumplipaprikást (jaja kis konyhatündér veszett el bennem csak sokszor lusta vagyok nekiállni főzni) azt jól bekajáltuk, öcsém lelépett haza, spanom meg kérdeztem nincs e kedve eljönni futni. Vesztére igent mondott, gyorsba feldobtam a futóruhám, aztán go to János-hegy. A srácnak már a buszon felfelé láttam a kínt az arcán, tudta ő nem kellett volna jönni. Mivel marha jó fej vagyok a jó sok emelkedővel teli részt választottam kezdésnek:D:D. Már zúztunk vagy 10 perce én elöl spanom mögöttem, amikor is hátranézek, a srác sehol, gondoltam visszafutok megnézem, mi a franc van, 100m-re meg is találtam, kb nem kapott levegőt, de már messziről is hallottam ahogy ezerrel sípol a tüdeje. Kérdeztem okés-e, erre az volt a válasz nem vagyok normális hogy tudom nem csinált fél éve semmi sportot én meg kihozom ide egyből. Ejj mondom nem lett volna muszáj hisz demokrácia van, már amikor nincsenek SÜN-ök a közelben. Este aztán Vasárnap reggelig toltam a pokit de csak arra voltam jó hogy kicsit kompenzáljam a hétvégén összeszedett downswingből adódó bukót.

Vasárnap, nem csináltam semmi értelmeset, délben keltem, kaja után forma 1 nézés-alvás. Sikerült is este 8kor felkelni, itt már sejtettem, hogy ebből hajnalig alvás nem lesz, ásványvíz bekészít, gyors zuhany és már toltam is a pokert, illetve toltam volna ha a közben elindított windows frissítés nem bassza szét a pokertracker adatbázisom, jól tiltre is tett, rakhattam újra az egészet. Na de sebaj újratettem & start the game kb 22:00 volt már ekkor, mivel jól tilten voltam az előzményekből adódóan jó kis bukóval indítottam, de aztán reggel 4korerős pluszban szálltam ki......persze az órára rápillantva még leszidtam magam, hogy a faszért kellett eddig fennlenni és reggel nem fogok tudni felkelni......

 

Most hirtelen ennyi. Jók legyetek and enjoy the life!

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dracoo.blog.hu/api/trackback/id/tr791114579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása