HTML

Poker és minden más

Poker, bulik, haverok + szó lesz itt mindenről!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.05.18. 10:08 Dracoo

Poker, OB, stb.

2009-05-18 Budapest

Sziasztok!

 

Elég rég írtam ide, ennek sok oka volt. Múlt szombaton Kempo Magyar Bajnokságon vettem részt Vácon. Nagyon látványos volt, nagyon tetszett, rengeteget tanultam a meccseimből és nagyon jó volt a hangulat. Legközelebbi versenyre is tuti megyek. Egész múlt héten (akárcsak előtte) rengeteget futottam a Margit-szigeten, sikerült is nagyon jól belőni a súlyom szombatra. Vasárnap a pihenésé volt, gyakorlatilag nem csináltam semmit, illetve semmi értelmeset:D:D

A sok edzés mellett játékra is volt időm, elégedett vagyok a szintemen nyújtott teljesítményemmel pokerügyileg. Mind anyagilag (apehnek: természetesen ez mind pléjmoni hehe), mind a játékom fejlesztésének a szempontjából nagyon jól alakul a hónap, talán júniusban feljebb lépek NL50-re de ez még nem biztos, nem akarok semmit elsietni, majd meglátjuk hogy alakul.

Múlt szombaton este, egy haverom megemlítette átjönne este 2 üveg tokaji bor társaságában, mivel nem vagyok semmi jónak az elrontója, bár fáradt voltam a verseny után, nem mondhattam nemet:D Iszogattunk, pokereztünk a neten, egész kellemes volt a bor, jól ellazított, egész hamar be is aludtam.

Hétvégén úgy néz ki hazamegyek Mosonmagyaróvárra, lassan már azt sem tudom merre van:D Na meg egy kiadós bulizás is hiányzik már a haverokkal, rég voltam valahol, jó lenne már kimozdulni egy szombat estén.

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dracoo.blog.hu/api/trackback/id/tr581128219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atish koma 2009.05.18. 20:20:30

csak le ne nullázd beborozva a playmoney bankrollodat!
:)
GL :)

Dracoo 2009.05.19. 00:46:28

:):) Nem nullázhatok, lehetetlen:D
süti beállítások módosítása