HTML

Poker és minden más

Poker, bulik, haverok + szó lesz itt mindenről!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.05.05. 13:45 Dracoo

Tavaszi fáradtság és royal fröccs

2009-05-05 Budapest

Sziasztok!

Igazság szerint valami brutális módon álmos vagyok, remélem nem alszom el blogírásközben. Tegnap este/délután még ledőltem kicsit aludni futás előtt...ez volt délután 5kor,fél 7kor keltem na mondom nem is baj legalább nem lesznek annyian a szigeten. Kómásan futóruha és cipő fel, kulcs be, liftet hív, lemegy....BKV bérlet fennhagy, káromkodás vissza, fel, bérlet be & go to Pest&Demszky büszkesége a Combino villamos.

2 megállóval és 2 bollonddal később (Pesten minden BKV járaton van legalább 1 nem normális de általában több és sokszor hihetetlen műsort tudnak rendezni) meg is érkezek a kis zöld szigetre a betonputri és a holtmocskos Duna közepén. Bemelegítés közben nézem a mellettem elhaladó futókat és azon gondolkozok, hogy miért muszáj ebből a kis esti mozgásból is divatversenyt csinálni. Sokszor látok olyan embereket akik olyan ruhában futnak, hogy másnak az egész évre szánt ruhafelújítási költségvetése nem takarja be.

Háh na mind1 ilyen költségvetési dolgokba ne menjünk bele arra ott vannak a vezető libatolvaj és köztörvényes bűnözők akik "politikus" munkakörben meresztik a seggüket és alszanak vagy pogácsáznak egész nap a parlamentben:D:D

Hát ahogy az első bejegyzésben ecseteltem az első kilométer kín volt vagyis inkább az első kettő, de nagy rutinos futó révén beálltam csökkentett sebességgel egy kellemes kinézetű kis barna cicababa mögé még kellően felpörgött a szervezetem és bemelegedtek az izmaim a nagyobb tempohoz.

Otthon aztán eszembe jutott hogy elkövettem egy nagy hibát, nem vettem sört visszafele, gyorsan le is ugrottam a kis sarki éjjelnappaliba egy doboz hűtött sárga nedűért:) Zuhanyzás és a kötelező esti dolgok után úgy gondoltam tolok egy kis pokert mert igazából álmos nem voltam, meg amúgy is úgy láttam elég kellemes kis cashgame asztalok alakultak ki sok idiotával (ez alatt ne értsétek azt hogyén néha nem lennék az:D)

Egész este/éjjel nagyon jól ment igazából a coolerek is velem voltak szal egész szép nyerőben szálltam ki...persze már megint sikerült 2-ig fenn lennem, hát ez nem lesz így jó hmm.....Ja és ősz óta először újra volt egy royal flushöm ami már magában is szép de még ki is fizették, íme a leosztás az egyéni kommentjeimmel:

Hand info:

Date: 2009/05/05 00:33:24
Type: Cash Games
Game: Hold'em NL
Table: TH 201
Blinds: $€0.12/€0.25

Table info:

Seat 1: CO ($36.05)
Seat 2: Button ($27.01) ez vagyok én
Seat 3: SB ($20.68)
Seat 4: BB ($7.80)
Seat 5: UTG ($26.38) ez meg az ellen
Dealt to Button

 

 
 
 
Preflop: (Pot: $0)

RAISE UTG, to $1.25 haha 5 nagyvakkal emelek lássátok milyen erős lapom van (AQ)
FOLD CO
RAISE Button, to $3.50 lássuk mennyire erős az a lap?
FOLD SB
FOLD BB
CALL UTG, $3.50 annyira nem de alulról kell bemenni aztán mákolni

Flop: (Pot: $7)


 
 
 UTG:dámám van dámám van ráadásul lyuksorhúzó adok mindent
 
CHECK UTG
BET Button, $4.34 pénzért licitálok egy kicsit erősebb c-bettel, ráadásul a range-t eltalálhatta a flop neki is
CALL UTG, $4.34 hmm, csak egy bubi kell és sorom van az ellenfél meg nyílván airre hívogat marg amúgy is ott a dámám-> CALL:D
 
Turn: (Pot: $15.68)

 
 
 
 
CHECK UTG
BET Button, $9 kicsit a pot és az ellenfél stackjének a fele alatt hívok, nyílván azt akarom betolja, talán kis gyengeséget sugall a bátortalan nagysága a hívásomnak
ALL-IN UTG, $18.54 HAHA megvagy te mocsok blöffer meg amúgy is dámám van és lyuksorhúzó
CALL Button, $18.54 ezaz!
 
River: (Pot: $60.60)

 

 UTG: megvan a sorom megvan a sorom

 

Showdown:

SHOWS UTG       csaló mocskos online poker sohatöbbet nemjátszok idiots

 

 

SHOWS Button

Button wins the pot of $50.48 köszi öreg hogy kifizetted a nut-riverre royal flushöm, de azért nem gondoltam volna AQ-val izmozol nh, ty, wp:):)

 

 Jók legyetek!

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dracoo.blog.hu/api/trackback/id/tr521104163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása