HTML

Poker és minden más

Poker, bulik, haverok + szó lesz itt mindenről!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.06.08. 09:37 Dracoo

Vizsga, választások, hazatérés és a nem is olyan régmúlt

2009-06-08 Budapest

 

Sziasztok!

 

Rég jelentkeztem, igazából volt annyi dolgom mostanában, hogy gyakorlatilag meghalni se lett volna időm. Remélem most, hogy kitört a nyár több időm lesz szépen vezetni a blogomat.

Választások:

Igazából ami tegnap zajlott csak röhögni tudok már, na nem mert olyan vicces lenne az, hogy az országot hozzá nem értő kiégett kádár-gulyáskommunisták vezetik akik mögött már szinte semmilyen társadalmi támogatottság nincs, hanem inkább kínomban. Lerágott csonton marakodó kutyák és a hatalomhoz végtelenül ragaszkodó, minden nemzeti értéket sárba tipró köztörvényes bűnöző kormány.......Mivé lettél Magyarország? Egy szó mint száz véleményem szerint innen már tényleg csak felfelé vezethet az út.

Vizsga:

Hétvégén ZBK Kempo vizsgán vettem részt Budapesten. Úgy érzem odatettem magam, minden fizikai és szellemi erőmmel oda koncentrálva, a külső körülményeket kizárva. Legfontosabb, hogy bizonyítottam magamnak. Bevallom az elmúlt időszakom nem volt könnyű, eddig nem is nagyon említettem (aki ismer úgyis tudja miről van szó), február végén gyakorlatilag minden téren padlón voltam. Nem lehetek eléggé hálás a Kemponak ezért, nagyon sajnálom azt az időszakot amit kihagytam és nem jártam edzeni. Gyakorlatilag az edzések tartották bennem a lelket a legnehezebb pillanatokban. Köszönök mindent az eddigi edzőimnek, valamint a mostaniaknak, akik segítettek felkészülni mindig és köszönöm hogy megtanulhattam amit eddig tudok. Hiányoznak az mosonmagyaróvári edzések, azok akikkel együtt kezdtem: Balázs, Lampi, Zoli, Gabi, Levi, Barbi és bármilyen is a viszonyunk a Nóri is.....Egyúttal örülök a mostani klubomnak és az ottani társaságnak, hogy megismerhettem őket és hogy hétvégén együtt tehettünk vizsgát.

Otthon:

A vizsga után hazautaztam Mosonmagyaróvárra, az egyik kora esti vonatot néztem ki, pont jó is volt mert átszállás nélkül végigment, ráadásul intercity volt és a pótjegy kötelezettség megszűri az utazóbázist, így nyugodtan tudtam aludni egyet a kicsit több mint kétórás úton, anélkül, hogy a csomagom miatt kellett volna aggódnom. Talán egyszer ébredtem fel egész úton, arra hogy Komáromnál iszonyatos eső van. Gondoltam is magamban ez így marha jó lesz ha otthon is ilyen idő van, eléggé nyári ruhákat vittem haza, gyakorlatilag még csak egy pulcsi sem volt nálam. Szerencsére otthon pár csepp esőt leszámítva nem volt probléma és a levegő sem hűlt le. Este összejöttünk a baráti társasággal, pokereztünk kicsit (amég meg nem untuk, hogy a Lugo mindenkit lehúz a lapmenésével), beszélgettünk, jó hangulatban telt az este. Olyan dolog is történt aminek különösen örülök:)

Körülbelül éjjel fél 2 tájékán mentünk ki a helyi nyitott szórakozóhelyre (ez az egy van Mosonmagyaróváron nincs sok választás), na ott sikerült szerintem vállalhatatlanul berúgni, hozzátenném nem kellett sok hogy a fejembe szálljon, eléggé fáradt voltam. Találkoztam rég nem látott ismerősökkel, tömeg sem volt nagyon, szóval egész kellemes volt. Azt hiszem úgy reggel 5 fél 6 tájékán érhettem haza, de ez nem biztos:D

 

 ......a nem is olyan régmúlt....:

Nem szeretnék részletekbe belemenni, aki közelről ismer úgyis tudja mire gondolok, aki meg nem talán sejti....Igazából beszéljen helyettem egy idézet, külön köszönet az ismeretlen ismerősnek is:) aki mindig meghallgatott és tartotta bennem a lelket (neki ez biztos ismerős lesz):


"Ahogy lassan felnövünk,megtanuljuk,hogy az az ember is (akitől nem is várjuk) okozhat csalódást. Összetörik majd a szíved, talán több,mint egyszer..és napról-napra nehezebb lesz. Te is összetöröd majd másokét,szóval emlékezz majd, hogy neked milyen érzés volt! Harcolni fogsz a legjobb barátaid ellen..sőt,előfordulhat, hogy beléjük is szeretsz. Az új szerelmed vádolod majd egy régi hibái miatt. Sírsz majd,mert az idő túl gyorsan telik,és elveszítesz valakit,aki közel állt hozzád.Épp ezért készíts túl sok fényképet, nevess túl sokat és szeress úgy,mintha sosem bántottak volna: mert minden 60 másodperc,amit szomorúan töltesz,az egy perc boldogság..amit már sosem kapsz vissza!"

Most már tudok örülni annak ami volt még ha rövid ideig is tartott, az utójáték ellenére is. Remélem egyszer majd mindketten jó érzéssel tudunk visszatekinteni és az fog eszünkbe jutni ami jó volt.....

 

Elnézést minden olyan olvasótól aki szerint kicsit komolyabb lett ez a bejegyzés az eddigiektől eltérően. A jövőben megpróbálom tartani azért a lazább stílust, de néha kell ilyen is és láthatjátok, tudok komoly is lenni ha kell:)

Legyetek jók!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dracoo.blog.hu/api/trackback/id/tr771170882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása